A Dr. Steinberger story

steinberger

 

A Dr. Steinberger story – egy hazai sikertörténet margójára

A Dr. Steinberger prémium minőségű leveit immár 22 éve issza az ország
E leveknek már itthon is múltja, sőt történelme van. Megszoktuk, ismerjük, szeretjük ezt a márkát, nem csak azért mert egészséges, hanem mert finom is, igényes a csomagolása, és lépten-nyomon találkozunk vele országszerte. Rátermett csapat áll mögötte. Az ő összehangolt, kitartó munkájuknak köszönhető, hogy részesülünk az egészség és élmény e páratlan ízkombinációiban. …

A Dr. Steinberger levek hazai története 2002-ben kezdődött.
A forgalmazó cég alapító-tulajdonosa ekkor kortyolt bele először egy Dr.Steinberger üvegbe, sőt nem csak belkortyolt, hanem nyomban bele is szeretett, és elhatározta, hogy hazánk egészségre szomjazó polgáraival is megismerteti és megszeretteti az üvegbe zárt egészséget. Utólag nézve mondhatjuk, jelentősen túllőtt a célon. Mi nem csak a leveket szerettük meg, hanem megtanultunk másképp gondolkodni az egészségünkről, a felelősségünkről, a helyes táplálkozásról, a vitaminok szerepéről, a hatékony fogyásról. Lépésről-lépésre megtanultunk méregteleníteni, tisztítókúrázni, végül böjtölni is. Ezek a levek tanítanak, nevelnek bennünket töretlenül. Szép és karcsú alakra, igényességre, egészségre, prevencióra.

Az egészség elkötelezettjét, Hajdú Péter értékesítési vezetőt a siker titkáról kérdeztük.
A prevenció, mindig az életfilozófiám része volt, nem a véletlen műve, hogy időközben túl a 60. születésnapomon a tavalyi évben Ironman lettem. Az italok piacán korábban szerzett szakmai tapasztalataimon túl az a meggyőződés vezette és vezeti kezemet a mai napig, hogy egy olyan ügyet képviselek, amivel embertársaimnak értéket teszek az asztalára. Ez az elhivatottság a titka a Dr.Steinberger hazai sikertörténetének.

A Dr. Steinberger levek hazai piaca 22 év alatt folyamatos fejlődést mutatott?
Néhány év megtorpanástól eltekintve a növekedésünk folyamatos, amire nagyon büszkék vagyunk. Nem csak azért, mert ez szakmai és személyes sikerélményt jelent. Azért is, mert ez azt jelenti hogy a lakosság körében egyre népszerűbb dolog az egészség. Ennek így vagy úgy, de mi is a részei vagyunk. A termékek önmagukért beszélnek, de számtalan cikk, tanulmány született a 22 év alatt, aminek tudatformáló ereje és hatása van. A választék 22 év alatt háromszorosára nőtt, 30 különféle üvegben rejtőznek a zöldségek és gyümölcsök, melyek közül számtalan egzotikusnak számít, értékes vitaminokkal, itthon nehezen elérhető tápanyagokkal. Mint forgalmazó cég nem csak eladásra, de fejlesztésre is lehetőséget kaptunk. Az 5 Napos Fitnesz Program hazai ötlet és fejlesztés, ami abszolút sikertermék.

A slágertermék még mindig a Zöldbúzafűlé?
Annak ellenére, hogy a gojit, feketeáfonyát, cranberrryt, gránátalmát, mangót, ananászt rejtő üvegek számtalan különleges ízzel és vitaminnal kényeztetnek, még mindig a zöldbúzafű az sláger. Finom ízén túl leginkább a fiatalság, a szép bőr, és a fogyás ígérete miatt. Olyan előnyökkel kecsegtet, melyekkel nehéz versenyezni.

Hazánk az élvonalba tartozik e termékcsalád fogyasztói közt?
A német anyacég nagyszerű és korrekt együttműködő partnernek bizonyult az évek során.
Sokkal nagyobb országokba is exportálnak, mint Japán, Lengyelország, Kína, Kanada, Anglia. Hazánk kiemelkedő helyet foglal el e sorban. Ez kereskedelmi kuriózum. Mi magyarok, szeretjük ezeket a leveket. Magam is minden reggel fél deci homoktövislével indítom a napot, már évek óta. Kell az energia és az egészség. Nem csak azért, mert még sok kilométer futás vár a lábaimra. Hanem azért is, mert kisunokám egyre fürgébben szalad. Nem maradhatok le.